YGS-LYS Türkçe, Türk Edebiyatı Hazırlık - ÇIKMIŞ SORULAR

7 Eylül 2013 Cumartesi

2013-2014 Öğretim Yılı 11. Sınıf Dil ve Anlatım Yıllık Planı

2013-2014 Öğretim Yılı 11. Sınıf Dil ve Anlatım Yıllık Planı


2013-2014 eğitim-öğretim yılı 11. sınıflara ait Dil ve Anlatım dersi yıllık planını aşağıdaki bağlantıdan indirebilirsiniz. Yıllık plan excelde hazırlanmıştır. 11. sınıf Dil ve Anlatım yıllık planı excel dosyası halinde kullanımınıza sunulmuştur. Bazı internet sitelerinde ordan burdan devşirilen yıllık planlardan değil, üzerinde çalışılmış, düzenlemeler yapılmış kullanışlı, sayfa sayısı azaltılmış 2013-2014 öğretim yılı 11. sınıflara ait yıllık plandır. Dosyada düzenleme engeli de yoktur. İstediğiniz gibi kendinize göre düzenleyebilirsiniz. Tabi ki çalışmanın dört dörtlük olduğunu söylemiyoruz. Eksik ve hatalar olabilir. Yıllık planla ilgili görüş ve önerileriniz olursa yorumdan lütfen bildiriniz.
11. sınıf Dil ve Anlatım(2013-2014) yıllık planının ilk sayfası örnek olması bakımından resim dosyası olarak  aşağıda yer almaktadır.

2013-2014 11. SINIF DİL VE ANLATIM YILLIK PLANI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sitede Ara